Information om systemunderhåll 2 april

Den 2 april utför vi ett planerat systemunderhåll mellan kl. 06.00 och 08:00. Under denna period kan vissa störningar förekomma. Vår kundsupport är öppen som vanligt från kl. 09:00. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär detta kan orsaka.

Meny
  • Kundsupport
  • Övrigt
  • Hur gör jag om jag är missnöjd med hanterandet av mitt klagomål?

Hur gör jag om jag är missnöjd med hanterandet av mitt Klagomål?

Är du missnöjd med hur Borgo har hanterat ditt klagomål kan du vända dig till Allmänna Reklamationsnämnden. Du har också möjlighet att vända dig till Konsumenternas Bank- och finansbyrå , Konsumenternas försäkringsbyrå, Konsumentverket, den kommunala konsumentvägledningen för opartisk information och vägledning. 

Hjälpte detta svar dig?

Kontakta Borgo

Måndag - Fredag 09:00 - 14:00