Vanliga frågor kring Borgo och våra sparkonton - hittar du i vår FAQ

Har du funderingar på:
- Hur gör jag ett uttag/insättning?
- Hur skapar och ändrar jag mitt förvalda konto?
- Hur öppnar jag ett fasträntekonto?

Klicka här! så kommer du till Borgos FAQ där du hittar svar på våra vanligaste frågor.

Hur gör jag om jag är missnöjd med Borgo?

Vid frågor om ditt bolån ombeds du i första hand kontakta den av våra partners som har förmedlat ditt lån. Om du har ett klagomål gällande vår kreditgivning ber vi dig maila till klagomal@borgohypotek.se. Skriv där fullständigt namn och kontaktuppgifter, tjänst eller produkt som klagomålet avser, datum då problem uppstod, beskrivning av problem, stödjande information/bevis, samt om kompensation önskas.

Hjälpte detta svar dig?

Kontakta Borgo

Måndag - Fredag 09:00 - 17:00
Lunchstängt 12:00 - 13:00