Vanliga frågor kring Borgo och våra sparkonton - hittar du i vår FAQ

Har du funderingar på:
- Hur gör jag ett uttag/insättning?
- Hur skapar och ändrar jag mitt förvalda konto?
- Hur öppnar jag ett fasträntekonto?

Klicka här! så kommer du till Borgos FAQ där du hittar svar på våra vanligaste frågor.

Varför behöver jag uppdatera min kundkännedom?

Enligt penningtvättslagen* är Borgo skyldiga att ha god kännedom om alla våra kunder och hur de använder Borgos produkter. Därför behöver du uppdatera dina kundkännedomsuppgifter. 
På bankforeningen.se kan du läsa mer om penningtvättslagen och varför alla finansinstitut måste ställa dessa frågor till sina kunder.

*Lag (2017:630) om åtgärder mot penningtvätt och finansiering av terrorism.

Hjälpte detta svar dig?

Kontakta Borgo

Måndag - Fredag 09:00 - 17:00
Lunchstängt 12:00 - 13:00